"Néha csak lenn, néha csak fenn és néha csak körbe-körbe megyünk, de közben ne feledjük élvezni az utazást!"

Maradj lendületben!

Maradj lendületben!

Rolam...

2015. április 26. - Timicske

Kedves Olvaso!

Ha most ezeket a sorokat olvasod, az valoszinüleg azert van, mert hasonlo dolgok erdekelnek, hasonlo az erdeklödesi körünk.

De hogy ki is vagyok, miert is irom ezt a blogot, vagy honnan is jönnek ezek a témàk?

A nevem Timi. Egy magyar kisfalubol szarmazom, közel a Tisza es a Zagyva összefonodasahoz, de ezt az oldalt mar ettöl a falutol 1000-esekben merhetö tavolsagbol irom.

Mar kicsi koromban sem nagyon lehetet leragasztani a könyvek melle... ha pedig megis sikerült, sokszor elkalandoztam, abrandoztam, jart az agyam, mint egy kis oramü. A letem, hogy mozgasban legyek, hogy csinaljak valamit, hogy alkossak, hogy amit latok, hallok, szemelyesen is kiprobalhassam. Imadtam az ezekböl született kezzel foghato eredmenyt, amit kesöbb aztan büszken mutogathattam, hogy begyüjthessem az elismerö szavakat :) . Igen igy gondolkodik, "müködik" egy gyerek... Ehhez szerencsere minden eszköz, lehetöseg adott is volt.

Ma viszont ez az alkotasi vagy inkabb a magam szorakoztatasara, es kikapcsolodasara iranyul, ill. a környezetem szebbe, kenyelmesebbe tetelere, hogy jobban erezhessem magam Benne es Bennem :). Ezt figyelembe veve meglatod kedves Olvaso, a temaim is több iranyba futnak. Miert is?

Kicsit tàvol a megszokottol, kicsit "elszigetelödve", de egyàltalàn nem magànyosan, uj embereket megismerve, uj dolgokat fedezvel, masok lesznek az elettapasztalataink, es talan kicsit magunkra is es a vilagra is mashogy tekintünk. Es ahogy lassan megismerem maga,

 

 

"Egy újabb állomás, és még sincs változás,
Nézz szét, és nagy mosolygás: egy játszótéren jársz."

A bejegyzés trackback címe:

https://maradjlenduletben.blog.hu/api/trackback/id/tr577325684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása