"Néha csak lenn, néha csak fenn és néha csak körbe-körbe megyünk, de közben ne feledjük élvezni az utazást!"

Maradj lendületben!

Maradj lendületben!

Baba tappancs

2019. május 02. - Timicske

Anyuka még nem vagyok, de az unokahugom születésével, valahogy engem is kerülgetnek ezek a témàk. Talàn mert màr én is vàgyom egy csöppségre, aki éjjel nappal rajtam csimpaszkodik, vagy mert igen csak belecsöppentem ebbe a korosztàlyba, és mindenhol csak a babàs fotok villannak fel. Nem tudom, talàn mindkettö, de a lényeg, hogy igy bukkantam ezekre az eszméletlen jo, ötletes leiràsokra, amitke most meg szeretnék osztani veletek.

Màr most tudom, hogy ezeket én is kiprobàlom, amikor eljön az ideje! Vagy kölcsönveszem a kis keresztlànyom! ;)

Ime néhàny foto kedvcsinalonak:

bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_54_09.png

 

bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_54_18.png

 

 bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_54_49.png

 

bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_55_07.png

 

bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_54_42.png

 

bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_54_26.png

 

bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_54_35.png

 

bildschirmfoto_2015-04-29_um_08_55_01.png

 

Erröl az utolso napocskàsrol eszembe jutott, esetleg hasonlot viràgszirmokkal is lehetne késziteni. A kreativ segitökre van minden bizva.

Na de hogy is alljunk neki, a parhonapos csöpseg begörbitett labujjainak es ökölbe szoritott kezecskeinek? Ahol talaltam ezt az öltetet, a szivacsos modszert ajanlottak. Ezzel pont elegendö festeket tudunk gyorsan felvinni a baba talpara. Festek pedig legyen börbarat, de a tempera tökeletesen megfelel. Eleg sürü, hogy szep reszletes lenyomatokat kapjunk.

Valasszunk egy tiszta a kicsi talpanal nagyobb konyhai szivacsot. Itassuk jol at a festekkel, majd nyombjuk ebbe a baba talpat, tenyeret, majd a pecseteljünk a lapra.

Ilyen egyszerü, es az eredmeny garantaltan nagy öröm, es emlek a szülöknek, nagyszülöknek. Egy kreativ apukaval, akar anyaknapjara is biztos sikert arathatunk. ;)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maradjlenduletben.blog.hu/api/trackback/id/tr747408340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása